İzleyiciler

Salı, Mayıs 23, 2006

Doğumgünü

Ne garip duygularla geçiririz şu doğumgünlerini...
Alınganlığın diz boyu olduğu günlerdir. Gece onikide uyuyacak olsan bile telefonunu açık tutarsın, saati kollarsın ara sıra, yalnızsan birilerini istersin yanında. Hediye almak hem mutlu hem mahçup eder seni, ne diyeceğini bilemez kekeler kalırsın. Hem hüzünlü hem mutlu geçer şu doğumgünleri, mesela çok hassaslaştığın için sim kartını kaybettiğine bile ağlayabilirsin:) Bazen hiç beklemediğin birinden mesaj alırsın, bazen gözünün içine baktığın kişi unutur gider tarihi...ki komik olan haddinden fazla üzülüp aynı zamanda fazla da sevinirsin doğumgününde bir de belli etmessin:) Yanında olmak isteyip olamayanları düşünürsün, hep biryerlere yakınken aynı zamanda bir yerlere de uzak olduğunu, uzaktan duyduğun bir sesin hüznünü ve sevincini, ara sıra unutabildiğin ama seni hiç unutmamış birilerini, hafızasına hiç seni almamış birilerini, seni mutlu etmek için çırpınıp duranları bir bir düşünüp anarsın...Herkesi anarsın doğumgününde, sanki senin hatırlanma günün değil de sevdiklerinin günüdür:) Anlarsın ki insan istese de yalnız olamaz...sevmeye ve sevilmeye muhtaçtır...
Yirmiki sene önce ayın yirmiikisinde bir mayıs sabahına gözlerimi açtığımdan beri beni düşünen, seven, bu dünyada yalnız bırakmayanlara ve dostlarıma sesleniyorum "sizi çok seviyorum" ve bu sevgiyle hayatımı güzel kılıyorum. İyi ki doğmuşum da sizlerle sevgiyi tatmışım. Bizim için güzel dileklerimi ise içimden diliyorum:)))

8 yorum:

  1. ASIL BİZ SENİ ÇOK SEVİYOZ GRUBUMUZ UFAKLIĞI... DIŞI BÜYÜK İÇİ ONDAN BÜYÜK DOSTUM

    YanıtlaSil
  2. BEN DE SENİ ÇOK SEVİYORUM Bİ TANEM,KENDİNİ BÖYLESİ YALNIZ HİSSEDEBİLECEĞİNİN FARKINDA OLAMADIĞIM VE PAYLAŞAMADIĞIM İÇİN NE OLUR BENİ AFFET.DAHA MUTLU OLURSUN SANDIM.SANA ENGEL OLMAK İSTEMEDEİM.SENİ DÜŞÜNDÜĞÜMÜN VE SEVDİĞİMİN FARKINDA OLDUĞUNU BİLİYORUM.AMAAA SÜÜRPRİZZLERİM VAR TABİKİ.

    YanıtlaSil
  3. Genekl olarak tüm doğumgünlerimde hissettiklerim bunlar yalnız hissetmiyorum kiiiiiiiiiiiiii, bi sürü başbelası var hayatımda:D

    YanıtlaSil
  4. İçim dışımdan büyük bi de ufaklığım...valla süper tanımladınız:P

    YanıtlaSil
  5. Adsız10:20 ÖS

    şişştt cadım benim bende seni çok sewiyorum tamammı. beyaz tüylü köpeğim serpin kadar olmasada yanında olsun we hep seni sewdiğimi hatırlatsın istedim...

    YanıtlaSil
  6. Adsız3:14 ÖÖ

    Dogum gunu bahane olurdu, hemen ayni gun yazabilip, kutlayabilseydim: Beceremedim. Kimi kez isteyip yetisememek, deneyip becerememek de bana mahsus olsun mu? Guzellikler yurdu,seni ilk gordugum gunden beri kac zaman gecti artik saymiyorum, belki de artik zamanlari saymiyor/sayamiyorum!
    Ama hala o gune sukrediyor, seviniyorum. Yeni yaslarinin seni isteklerine ulastirmasi dilegim!.. Sevgi ve selamla,

    mektubat

    YanıtlaSil
  7. Adsız3:18 ÖÖ

    Aloo Mayıs bitiyoo! Ama hep sinerji, hep sinerji olmaz ki böyle! İyiki bi toplandınız yanee! Bölünemez oldunus walla kııs!

    YanıtlaSil
  8. Allah allah kim bu sinirli birisi acaba hiçte tahmin edemedim bak şimdi:D iyi bi uğramış sanki bloguma:P:P yazıcaz kardeşim allah allahhh:))))))))

    YanıtlaSil

yorumlar