İzleyiciler

Cuma, Haziran 02, 2006

YAZ

Yaz geldi...Mezuniyet kıyafetlerini aldı dostlar, ben vizelerden sonraya kaldım. Renk renk olmak istiyorum, yaz kadar cıvıl cıvıl ve mutlu... Hüzünlü olsada bazen dönüm noktaları, gülümsemek ve ışık saçmak istiyorum. Herşey iyi oluyor, tüm sıkıntılar bir gün bitiyor ve içimde endişe kalmasını istemiyorum. Bazen sıkışıyor duygularım beş dakika önce kahkaha atarken birden hüzün kaplayabiliyor yüreğimi ve denize çeviriyorum gözlerimi...Ufuklara bakıyorum aydınlık olduğunu hisssediyorum. Günler geçiyor ve güzel kılıyorum günlerimi gülümsemelerle. İçimizdeki sevgilerle yazı daha da ısıtıyoruz sanki ama bunalmıyoruz:) Bu günlerde hiç korkmuyorum seviyorum deli gibi:) Deli gibi gülüyorum, ağlıyorum, sonra konuşuyorum ama hiç susmuyorum:) Neyse ne akıyor içimden...sanırım sıkıntılarım, yorgunluklarım, endişelerimi eski mevsimlerde bırakıyorum. Gün bugün, yaz geldi... bir gülümseme belirsin dudaklarımızda hiç mi hiç gitmesin:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlar