İzleyiciler

Cuma, Aralık 23, 2005

Zaman Geçerken

Sevdim...bu küçük kenti, burda yaşadıklarımı, burda paylaştıklarımı, burda sevdiklerimi, burda tanıdıklarımı, feneri, yaz tepeyi, ilkbahar günlerinde sahildeki kalabalığı, donduran soğunu, martılarını, balıklarını, iskelesini, denizini, burdaki özgürlüğümü, havasını, suyunu, deniz kenarında yediğim simiti ... SEVDİM...Kim ne derse desin...Zaman geçti gitti su gibi...Büyük sevgiler sığdı bu küçük yere...Nasıl çekip gideceğim diye düşünmekteyim!

4 yorum:

  1. Merhaba :)
    Resmi görünce o kadar şaşırdım ki, özlemişim...Burası benim de şehrim, büyüdüğüm yer biliyor musun....

    YanıtlaSil
  2. Merhaba:)Yorumunuzu yeni gördüm. Burdaki beşinci senem, önceleri alışamazken şimdi ayrılmak istemiyorum. Sıksık ziyarete geleceğim sanırım:)

    YanıtlaSil
  3. Ben çok fazla aramıyorum artık orayı.Sanırım orada bulunmam gereken süre çoktan dolduğundan...Ya da o zaman orada benimle olanlar da artık orada olmadığından.Bir yeri cennete çeviren içindekilerdir belki de, yerin kendisi değil.Sen de orada neler yaşadın kimbilir. Ahh ahh ama şimdi meydanda iskender yemek vardı,şööle bol tereyağlı:) O tadı hiçbir yerde bulamadım bir daha.

    YanıtlaSil
  4. Haklısın her yer içindekilerle anlamlı; yıllar sonra buraya gelmemin tek güzel yanı bugünleri hatırlatacak olması!birgün benimde burda bulunma sürem dolucak!hatta çok az kaldı! ben büyük şehirde büyüdüm ama küçük yerdeki sıcaklık başka sanki! burayı seviyorum, meydandaki döner hala çok güzel; en çok rüzgar alan deniz gören yerinde çok güzel cafe tarzı bir yer var;gitar dinliyoruz baharda; fener bildiğin gibi aşıkları yeri hala ve sahilde ağaçları söktüler bugünlerde meydanı büyüteceklermiş,burdan haberler böyle!

    YanıtlaSil

yorumlar