İzleyiciler

Cumartesi, Aralık 31, 2005

Mutlu Yıllar


Bu yılda da her yılda olduğu gibi mutlu günler olacaktır, hüzünlü günler olacaktır. Herzaman hayatın tadını almanız, size gözkırpan yıldızları görebilmeniz, gökkuşağının farkına varabilmeniz, denizin kokusunu duyabilmeniz, hayatınızda bir kez olsun bir kedi yavrusuyla uyuyabilmenin mutlulğunu duyabilmeniz, sevgiyi ise hiç es geçmemeniz dileğimle herkese mutlu yıllar...Küçük kavgalar büyük dostlukları incitmesin, yüreklerde büyüyen aşk karşılıksız kalmasın, sevdiklerimiz bizden hiç ayrımasın. İllaki de birşeyler sonlanacaksa, özlemler kavuşarak, yalnızlıklar paylaşarak, gözyaşları sevinçle sonlansın.Kaybedilse bile umutlar içimizde yenileri doğsun!
Ve yeni yıl herkese UĞUR getirsin. (Anneannem telefonda benim için öyle dedi :))

3 yorum:

  1. Alooo! Akrepler de itiraz edebilir sanırsam???

    YanıtlaSil
  2. Sana katılıyorum düş perisi! Hani akrepler...hani başaklar! Böyle resim seçiminden dolayı seni esefle kınıyorum... :P

    YanıtlaSil
  3. Ben bu resmi koyarken biliyordum böyle olacağını:)

    YanıtlaSil

yorumlar