İzleyiciler

Salı, Ocak 03, 2006

Bebek

Canım Serpinimle oynamaktan bıkmıyorum. Yığınla okunacak makaleler küçük sehpanın üstünde dururken ben Serpin bakalım hangi kalemimi yürütecek diye gözlüyorum. Nasıl bitmez bir enerjisi varsa, gerek bilgisayar kullanırken gerek ders çalışırken saçımla, burnumla oynuyor. Klavyede ise çok başarılı harikalar yaratıyor. Ben bir kenarda bir şeyler okumaya dalmasam hiç uyumayacak sanki! Dün gece futbol oynadık mesela kızımla ama o amerikan futbolunu tercih ediyor, topu tutmak en büyük amacı. Bir de topu yemeğe çalışmasa gayet güzel oyun olacak ama o kararlı minik dişlerini kaşımaya:) Bebek büyütmek ne güzel şeymiş. O büyük sorumluluğa değecek tek şey bir cana can vermek olsa gerek. Birazda olsa anlayabiliyorum çünkü bu beyaz peynir bana insan yavrusundan farklı gelmiyor. En güzel çağı şimdi bebeğimin. Umarım hep böyle sağlıklı kalır ve uzun ömürlü olur.
Bir tanıdığım anlatmıştı. Doğu tarafında bir köy evinde misafir olmuş. Doksan yaşlarında bir ninenin dizinde biblo gibi bir kedi yavrusu oturuyormuş. Doksan senelik ve bir aylık iki ömür yanyana... Kediyi eğilip sevdiğinde "derdimi alıyor kızım " demiş nine. Çok sevdiğim bir söz oldu bu benim. Her türlü sızıyı dindirir bu minikler.

5 yorum:

  1. ...dilerim Serpin uzun ömürlü olur ve yıllarını unutulmaz kılar ki eminim öyle olacak! Serpin çok şanslı çünkü onu her zaman çok sevecek,koruyacak ve onun için endişelenecek biri var! Mutluluklarınız baki olsun inşallah!
    Bu arada bizim çocuklarımızın pabucu dama atıldı artık değil mi?

    YanıtlaSil
  2. Benzersiz anılarla dolu, uzun ve sağlıklı bir ömür dilerim ikinize de ancak; panzehirin de bir tür zehir olduğunu hiç unutmadan...

    YanıtlaSil
  3. Kadife patileri dama atılamaz desemkiye katılıyorum.hem biz misafirliğe gelicez size:)ayrıca düş perisi yine haklı...

    YanıtlaSil
  4. Ama sen hep düş perisini haklı görüyorsun, olmazki bu kadar da!
    Yoksa düş perisi ile aranızda bir akrabalık mı var???
    :p

    YanıtlaSil
  5. Aaaa ne alakası var! Ben anemon asla haksız demedim ki! misafirliğe gelicez dedim, sizinkilerin kadife patilerini unutmadım dedim. Hem ben Serpin'in şanslı olduğunu duyduğumada çok sevindim:)

    YanıtlaSil

yorumlar