İzleyiciler

Pazar, Mayıs 14, 2006

GÜLÜME...


Dışarda mükemmel bir hava var ve bugün anneler günü:)
Havayı da içimizi de ısıtan annlerimiz ve bugün.
Hayatım da annemin yeri apayrı, müthiş yalnız hissettiğimde, çocukluktan genç kızlığa ilk adım attığımda hatta şimdi koca bir kız olduğumda bile hep yanımdaydı ve yanımda olacak. Büyük bir saygı duymakla beraber çok iyi arkadaş olduğum bir insan annem. Bilmem nasıl anlatılır ki, küçücük bir bebeği dünyaya getirip büyüten, koruyan, seven, çok değerli bir duygu olan annelikten bile öte bizim aramızdaki ilişki. O benim dert ortağım...İçime güneşi doğuran, yaşadığım tüm olaylarda yanımda olan, gözümün içine en güzel bakan insan. İçimde var olan gücü ondan alıyorum ve umarım ona layık bir evlat oluyorumdur! Bir de istediğim var: Onun kadar mükemmel bir anne olabilmek...Daha fazla yazmıyorum( nazar değmez ya) değmesin diye:) Ve o çok sevdiğim insanın ellerinden öpüyorum ve anneler gününü kutluyorum. Daha nice anneler gününe annecim, bugün yanında değilim ama bilirsin ki arayı zaten hiç uzatmadan dayanamam gelirim. Bugünkü mükemmel hava, mis gibi kokan deniz senin günün olduğundan galiba;) kardeşçimle gezebildiğin kadar gez. En yakın zamanda görüşeceğiz ve biliyorsun ki SENİ DÜNYADAKİ HERŞEYDEN ÇOK SEVİYORUM :)))))))))

2 yorum:

  1. Adsız10:04 ÖS

    BU GÜZEL DÜŞÜNCELERİN BENİ ÇOK DUYGULANDIRDI YAVRUCUĞUM.SEN SEVGİLERİN DAHA DOĞRUSU HER ŞEYİN EN GÜZELİNE VE EN İYİSİNE LAYIKSIN
    AŞKIM.BAHTINDA KENDİN VE KALBİN KADAR GÜZEL OLUR İNŞALLAH

    YanıtlaSil

yorumlar