İzleyiciler

Pazar, Mart 19, 2006

Viraj

Hayat öyle dümdüz giderken neye uğradığını şaşıracağın bir viraj koyuyor önüne, afallıyorsun. Aslında o viraj orda seni bekliyor ama sen bilmiyorsun. Tepetaklak olmaktan ya son anda kurtuluyorsun ya da kurtulamıyorsun. Bazen eğri görünenler doğru, doğru görünenler eğri geliyor, herşey birbirine giriyor karmakarışık oluyorsun. Binlerce şükür ediyorum içimden, Allah sağlımızı, sevgimizi, huzurumuzu devam ettirsin yeter diyorum. Başka hiçbirşey istemek geçmiyor aklımdan. Sevdiklerim ve ben...hayatta ki tek gerçek bu değil mi?

3 yorum:

  1. Birtanemi çok seviyorum,canım kardeşim:)))

    YanıtlaSil
  2. Herşeyin bazen kıymetini bilmeyip te şikayet ettiğimiz o ''eski haline'' dönmesini diliyorum ben de cancağızım, bu virajda da beraber sarsıldık işte, Allah ayırmasın. Öpüyorum kocaman, geçmişler olsun...

    YanıtlaSil
  3. Çok teşekkür ederim. Allah sevdiklerimizle birlikte sağlık, neşe versin. Çok öpüyorum, can parçalarına da sevgiler, öpücükler:)

    YanıtlaSil

yorumlar