İzleyiciler

Pazar, Şubat 05, 2006

MESAJ

" Hoyrat sevgilerin bize kattığı tek şey; Kolay incinirliğimizdir! Ve birtanem bil ki gerçek sevdiklerimize de verebildiğimiz tek şey bu! Onlar da kolay inciniyor, kolay incitiyor ve sonra gerçek sevgiye rağmen ACI ÇEKİYORUZ! Ama neden?"
Çok üzgün olduğum birgün aldığım bir mesajdı! Yine okuma ihtiyacı hissettim. Umarım birdaha hissetmem! Çünkü saman aleviyim, şimdiye kadar hiç gerekli yerde patlayamadım...Belki daha iyidir, gerektiği yerde patlayınca belki anlamı ve kırma daha derecesi daha fazla oluyordur! Belki daha kötüdür, böyle olunca seni hiçkimse anlayamaz...Bilmiyorum neden böyle oluyor? Evet ben görebilirim kendi hatalarımı, kabul edebilirim, özür dileyebilirim. Siz neden hep haklısınız anlamıyorum, hayır haklı değilsiniz hatta çok düşüncesiz ve kırıcısınız! Neden hep ben özür dilemek zorunda kalıyorum. Hayır bu sefer özür dilemeyeceğim. Böyle olacağınıza hiç olmayın daha iyi...

4 yorum:

  1. Telaş yok millet gayet iyiyim:)

    YanıtlaSil
  2. Sevindim buna:) Azıcık endişelenmiştim açıkçası, senin yaşlarındayken diplerde fazlaca dolaşan bir balık olduğumdandır belki:) Şimdi artık dalgalarla yarışan ve hep üstlerde yüzen bir katil balinayım, eskiden dibe dalmamı gerektirecek durumlarda şimdi kuyruğumu suyun yüzüne hızla çarparak gemi falan batırmayı tercih ediyorum! Kesinlikle daha eğlenceli, sen üzüleceğine bırak üzüntülerin üzülsün, sıkıntıların sıkılsın be yav:) Öpücükler bizden patiler dolusu...

    YanıtlaSil
  3. Evet çok haklısınız sıkıntılarım sıkılsın,şimdi çok daha iyiyim. Katil balina olma yolunda ilerlemeye başladım bile:))Ama ikizler olduğum düşünülürse bir tarafım hep dipte mi kalacak ne?:P

    YanıtlaSil
  4. Adsız3:26 ÖÖ

    Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil

yorumlar