İzleyiciler

Salı, Şubat 05, 2008

Merhaba

Hiç güncellemediğim, üniversite de son yıllarda ki çalkantılarımı sakladığım bir blog sayfasına sahibim. Aslında yazmayı bırakmadım. Hatta liseli kızlar gibi kilitli tuttuğum minicik çiçekli bir defterim bile var. Kimsenin yorum yapmadığı, içimdeki bütün ışıltıları saklayan ve hayatımın en güzel günlerimi içine yazdığım bir defter.
Ne olursa olsun bu blog benim için özel. Okudukça iyi ya da kötü kendimle ilgili birşeyler öğreniyorum. Sık yazmasam da seviyorum bu sayfayı...Üstelik İstanbul'daki kedili ve huzur dolu bir evi hatırlatıyor bana. Belki burdan oraya uzanabilirim. Oralardaydım ama uzanamadım, belki can'ı acıyan birine teselli verebilirim, onu çok sevdiğimi söyleyebilirim...
Seviyorum bu sayfayı, özellikle birşey söylemek istediğimde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlar