İzleyiciler

Cumartesi, Ağustos 12, 2006

Gürültü dedim ama...

Benim gürültüm kafamda, kendimle, yazdıklarımla, kimseyi de rahatsız etmiyorum...Bu ne gürültü kirliliği ya iki gecedir Didem'le sıçrayarak uyanıyoruz ve uykumuz kaçıyor...Üstümüzde tadilat yapan yönetici insanı sabahın dörtbuçuğunda kafamıza çivi çakmaya, hatta balyozla kafamızı dağıtmaya uğraşıyordu! Kaloriferi kırıyordum az daha, öyle bir vurdum ama ne fayda iki dakka sonra tekrar başladı balyozlamaya! Bu gece ise beş on serserinin küfür sesleriyle uyandık, aşağıda kıyamet kopuyordu, polisler gelmiş zaptedemiyorlar, nedense arkadaşlar içkiyi ağızlarıyla içmemişler...Bakın biz öğrenciyiz, okulumuzu bitirmemeiz lazım tamammı, yeter, tadilatınıza da sizede başlıycam artık! Ayıp denen birşay var ya! bak hala balyozluyorlar, bencillik bu oofff!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlar