İzleyiciler

Çarşamba, Nisan 12, 2006

Bahar


Mis gibi kokuyor hava, yağmura bayılırım çocukluğumdan beri. Hele baharsa mevsim yağmurda ıslanıp tatlı bir esintiyle ürpermek yaşadığımı hissettirir bana. Su ile aramdaki güçlü bağı anlatmam için saatlerce yazmam gerekebilir zaten:)
Her canlı kendini yeniliyor, ne güzel... Bursa'da evimizin bahçesinde dayımın bir zamanlar ekmiş olduğu erik ağacı acele etmiş ve martta çiçek açmıştır bile! Şimdi küçük ve ekşi erikleri birileri koparmaya çalışıyordur. Beyaz güllerimiz anneler gününe yetişir herzaman, şimdi tomurcuklarını vermiştir. Burda sahildeki ağaçları da biryerlere taşıdıklarından pek göremiyorum çiçek açmış ağaçları özledim açıkçası küçük bahçemizi...Burda da deniz kokusu ve çiseleyen yağmurla bir de hiç beni yalnız bırakmayan pencere kenarındaki kuşların mutluluğuyla hissediyorum baharı. Bu arada İzmir'de güzelmiş...hele baharda. Artık yabancı değilim İzmir'e, annemle kardeşimle çok güzel vakit geçiriyoruz. E tabi oraya bahar çoktan gelmiş, sıcacık:) Ama biraz abarttım galiba her haftasonu da gidilmez ki beş saat yol canım:)
Gelmiş geçmiş tüm sıkıntıları unutmanın ve kendini yenilemenin tam sırası galiba. Sarsıldığın her olayda yıkılmadığın için şükrederek ve daha da güçlü devam etmeli...
Bursa'da anneannemin evinde ailemizin her ferdinin birlikte olacağı günü iple çekiyorum. Anneler günü olabilir belki:) Sonra doğumgünümde var, hatırlatmaya çalışmak gibi olmasın:P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

yorumlar